Пошуковий запит: (<.>A=Санько Я$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Санько Я. В. Дослідження впливу довжини ділянки вулично-дорожньої мережі на характеристики транспортних потоків [Електронний ресурс] / Я. В. Санько, Ю. Я. Ройко // Наукові нотатки. - 2012. - Вип. 37. - С. 289-293. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2012_37_59
|
2. |
Харченко В. Ф. Дослідження впливу ціни реалізації продукції, її складових на показники комерційноїефективності ІП ЛС [Електронний ресурс] / В. Ф. Харченко, Я. В. Санько, Д. В. Григорова // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2012. - № 3(3). - С. 59-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2012_3(3)__15 Розглянуто основні види витрат торговельного підприємства. Наведено математичну модель визначення ціни реалізації продукції торговельного підприємства з урахуванням ризиків утримання запасів. Визначено залежність зміни показників комерційної ефективності інвестиційних проектів під час формування ціни реалізації продукції.
|
3. |
Санько Я. В. Дослідження закономірностей формування структури вулично-дорожньої мережі [Електронний ресурс] / Я. В. Санько, Ю. Я. Ройко // Технологический аудит и резервы производства. - 2013. - № 4(1). - С. 40-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2013_4-1_12
|
4. |
Шпачук В. П. Щодо дослідження впливу ризиків на витрати об'єктів логістичної системи [Електронний ресурс] / В. П. Шпачук, Я. В. Санько // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2012. - № 2(3). - С. 26-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2012_2(3)__8 Розглянуто вплив суми ризиків, пов'язаних з утриманням запасів на витрати об'єкта логістичної системи у процесі формування концепції розвитку підприємства.
|
5. |
Харченко В. Ф. Взаємодія учасників логістичної системи при переміщенні матеріального потоку [Електронний ресурс] / В. Ф. Харченко, Я. В. Санько // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2012. - № 1(3). - С. 16-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2012_1(3)__7 Визначено функцію узгодженості роботи відправника, транспорту та споживача у процесі переміщення матеріального потоку. Результатом досліджень є запропонований підхід до розробки графіків координації роботи транспортних засобів, водіїв та пунктів навантажувально-розвантажувальних робіт.
|
6. |
Санько Я. В. Визначення структури витрат транспортної системи газопостачання житлового кварталу [Електронний ресурс] / Я. В. Санько, Ю. Ю. Музалевська // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2015. - № 2. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2015_2_10
|
7. |
Санько Я. В. Визначення моделі довжини черги перед перехрестям [Електронний ресурс] / Я. В. Санько // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 160. - С. 35-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_160_7
|
8. |
Санько Я. В. Оцінка впливу транспортних потоків на формування транспортної мережі міст [Електронний ресурс] / Я. В. Санько // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2016. - № 1. - С. 201-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2016_1_40
|
9. |
Санько Я. В. Визначення основних параметрів транспортного обслуговування мешканців міст [Електронний ресурс] / Я. В. Санько // Комунальне господарство міст. Серія : Технічні науки та архітектура. - 2016. - Вип. 126. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kgm_tech_2016_126_12
|
10. |
Санько Я. В. Оцінка впливу параметрів транспортної мережі на потреби у водопостачанні та водовідведенні [Електронний ресурс] / Я. В. Санько // Комунальне господарство міст. Серія : Технічні науки та архітектура. - 2016. - Вип. 128. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kgm_tech_2016_128_14 Розглянуто вплив параметрів транспортної мережі, а саме довжини ділянки на потреби інженерних мереж. Удосконалено ряд математичних моделей щодо визначення потреб інженерних мереж. У результаті проведеного математичного моделювання визначено зміни потреб у газопостачанні, водопостачанні та електропостачанні залежно від довжини ділянки транспортної мережі при різних значеннях щільності населення, що дозволило визначити нелінійний характер впливу.
|
11. |
Санько Я. В. Оцінка впливу параметрів транспортної мережі на потреби інженерних мереж [Електронний ресурс] / Я. В. Санько // Науковий вісник Херсонської державної морської академії. - 2016. - № 1. - С. 244-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdmi_2016_1_29 Розглянуто вплив параметрів транспортної мережі, а саме довжини ділянки на потреби інженерних мереж. Удосконалено ряд математичних моделей щодо визначення потреб інженерних мереж. У результаті проведеного математичного моделювання визначено зміни потреб у газопостачанні, водопостачанні та електропостачанні залежно від довжини ділянки транспортної мережі при різних значеннях щільності населення, що дозволило визначити нелінійний характер впливу.
|
12. |
Санько Я. В. Оцінка впливу пасажирських потоків на формування транспортної мережі міст [Електронний ресурс] / Я. В. Санько // Наукові нотатки. - 2016. - Вип. 55. - С. 345-349. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2016_55_68
|
13. |
Санько Я. В. Визначення закономірностей утворення черг перед перехрестями [Електронний ресурс] / Я. В. Санько, Ю. Ю. Музалевська, Я. О. Лепетюк // ScienceRise. - 2015. - № 6(2). - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2015_6(2)__15
|